Tietokantavika korjattu

Tietokantavika asiakasjärjestelmässä on viimein saatu korjattua ja tiedot ovat nyt ajan tasalla. Asiakkaille jotka ehtivät jo maksamaan nuo virheelliset laskut, ovat saaneet hyvityksen maksetun liikasuorituksen verran. Hyvitys näkyy Webmestari-palveluun lisätyillä kuukausilla jotka siirtävät eräpäivää maksetun summan verran ... Lue lisää »

29th Jul 2017
Uusi asiakasjärjestelmä on avattu

Olemme avanneet uuden asiakasjärjestelmän tänään. Myös asiakasjärjestelmän osoite on muuttunut. Uusi osoite on http://www.webmestari.fi/asiakkaat Vanhalta sivustolta on uudelleenohjaus uuteen järjestelmään joten vanhaan järjestelmään ei pitäisi päästä kirjautumaan enää ollenkaan.   Olemme pyrkineet olemaan ... Lue lisää »

7th Mar 2017
Asiakashallinta ja tilausjärjestelmä suljettuna 7.3

Teemme huomenna (7.3.2017) ison päivityksen tilausjärjestelmäämme. Tästä syystä Asiakashallinta (osoitteessa http://www.teekotisivut.com/asiakkaat) on suurimman osan päivästä suljettuna. Ilmoitamme kun palvelu on on jälleen käytettävissä. Kaikki muut palvelumme kuten kotisivut ja sähköposti toimivat normaalisti. Pahoittelemme ... Lue lisää »

6th Mar 2017
Paytrail-maksukäytävä jälleen käytettävissä

Paytrail-maksukäytävä on jälleen käytettävissä. Suosittelemme sen käyttämistä sillä silloin maksusuoritukset kirjautuvat välittömästi Asiakasjärjstelmäämme. Tuttuun tapaan suoritukset voi maksaa myös suoraan tilillemme. Silloin viive maksusuorituksen näkymisessä on 1-2 arkipäivää.

13th Dec 2016
Paytrail-maksuvaihtoehto poissa käytöstä toistaiseksi

Paytrail-maksuvaihtoehto on toistaiseksi poissa käytöstä. Maksut voidaan suorittaa tänän aikana suoraan tilillemme. Maksuohjeet näkyvät laskussa. Pyydämme huomioimaan ettei maksut näy järjestelmässä reaaliaikaisesti vaan suoritusten näkymisessä on 1-2 arkipäivän viive. Pahoittelemme asiaa ja pyrimme Paytrail-maksuvaihtoehdon ... Lue lisää »

8th Dec 2016
Yhteysongelman selvittäminen

Hyvät asiakkaamme Joidenkin yhteyksien kautta palvelimelle pääsy on ollut joko hidasta tai se ei ole onnistunut ollenkaan. Olemme tutkineet vikaa monelta eri kantilta ja tällä hetkellä tiedämme että yhteys palvelinkeskukseen toimii normaalisti ja että palvelin toimii häiriöttä.  Mutta näyttää siltä että yksi palvelinkeskukseen ... Lue lisää »

16th Jun 2015
Käyttökatkos 10.12.2014

Tämän päivän käyttökatkoksen syynä on ollut poikkeuksellisen laaja verkkohäiriö Länsi-Suomen alueella joka vaikutti sekä yritys- sekä yksityisiin verkkoyhteyksiin. Elisa vahvisti tiedon katkenneesta runkoverkkokaapelista. Elisa on aloitti vikaan liittyvät korjaustoimet aamupäivästä ja sai sen valmiiksi klo 13. Pahoittelemme ... Lue lisää »

10th Dec 2014
Paytrail-maksukäytävä toimii jälleen

Paytrail-maksukäytävä on otettu jälleen käyttöön. Käyttäen tätä maksutapaa suoritukset näkyvät välittömästi järjestelmässämme. Paytrail-maksukäytävässä havaittiin ongelmia palvelinsiirron jälkeen ja siksi se otettiin pois käytöstä. Löydetyt ongelmat on nyt korjattu ja toimivuus on testattu huolellisesti. Asiakkaiden ... Lue lisää »

8th Dec 2014
Sähköpostin käyttäjätunnus muuttunut

Viime yönä tehty palvelunohjelmiston päivitys muutti sähköpostissa käytettävän käyttäjätunnuksen muotoa. Aiemmin käytössä ollut + merkki korvautuu jatkossa @ merkillä.
Eli jos käyttäjätunnus oli aiemmin muotoa etunimi.sukunimi+domain.pääte, niin tästä eteenpäin käyttäjätunnus on muotoa etunimi.sukunimi@domain.pääte.

21st Nov 2014
Paytrailin kautta maksaminen

Paytrailin kautta maksaminen ei valitettavasti onnistu tällä hetkellä. Korjaamme vikaa mutta siinä saattaa mennä jopa pari päivää. Tänä aikana laskun voi maksaa suoraan pankkitilillemme. Tilinumero ja muut ohjeet näkyvät laskussa. Huomaathan että maksun välittymsiessä voi mennä 2-3 arkipäivää. Asiakashallinnassa oleva lasku ... Lue lisää »

10th Sep 2014