Tämä tarkoittaa, että palvelusi nykyinen tilauskausi on mennyt umpeen, etkä ole maksanut uutta tilauskautta eräpäivään mennessä. Siksi palvelusi on toistaiseksi suljettu. Tämä koskee myös sähköposteja.
Voit aktivoida tilisi kirjautumalla Asiakashallintaan ja maksaa siellä näkyvän avoimen laskun. Kun lasku on maksettu (Paytrailin kautta), palvelusi avautuu välittömästi ja kaikki tilaamasi palvelut on jälleen käytettävissäsi. Mikäli maksat laskun suoraan tilisiirrolla, huomaathan että suoritus näkyy meillä 2-3 arkipäivän viiveellä. Lasku merkitään maksetuksi kun suoritus näkyy tilillämme.
Palvelu on uudelleenaktivoitavissa 14 päivän kuluessa eräpäivästä. Sen jälkeen palvelusi poistetaan kokonaan eikä sitä voida enää palauttaa.