Sivullani lukee "This Account Has Been Suspended"

Tämä tarkoittaa, että palvelusi nykyinen tilauskausi on mennyt umpeen, etkä ole maksanut uutta tilauskautta eräpäivään mennessä. Siksi palvelusi on toistaiseksi suljettu. Tämä koskee myös sähköposteja.

Voit aktivoida tilisi kirjautumalla Asiakashallintaan ja maksaa siellä näkyvän avoimen laskun. Kun lasku on maksettu (Paytrailin kautta), palvelusi avautuu välittömästi ja kaikki tilaamasi palvelut on jälleen käytettävissäsi. Mikäli maksat laskun suoraan tilisiirrolla, huomaathan että  suoritus näkyy meillä 2-3 arkipäivän viiveellä. Lasku merkitään maksetuksi kun  suoritus näkyy tilillämme. 

Palvelu on uudelleenaktivoitavissa 14 päivän kuluessa eräpäivästä. Sen jälkeen palvelusi poistetaan kokonaan eikä sitä voida enää palauttaa.

  • 2 käyttäjää pitivät tätä hyödyllisenä
Oliko tämä vastaus hyödyllinen?

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Kuinka muutan tilauskauden pituutta?

Valittavissasi on neljä eripituista tilauskautta: kuukausi, kolme ja kuusi kuukautta sekä vuosi....

Tein tilauksen mutten saanut sähköpostiini mitään ohjeita?

Siinä vaiheessa kun olet tehnyt tilauksen, sinun pitäisi saada muutama sähköpostiviesti meiltä....

Voiko laskun maksaa suoraan pankkisiirrolla?

Maksutavaksi voi valita myös tilisiirron. Suosittelemme kuitenkin Paytrail - maksuvälityspalvelun...

Olen maksanut laskuni tilisiirtona ja vanhalla viitenumerolla Paytrailin tilille.

Valitettavasi siinä tapauksessa maksusuoritus ei ole kohdistunut oikein. Suoritus Paytrailin...